JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, May 19, 2011

biar orang buat kita....

Alhamdullilah akhirnya Aku berjaya.
berjaya mengawal diri dan emosi dari melayan
sesetengah manusia yang masih seronok mencorak warna warni
hidup mereka tanpa memikirkan warna itu cantik mahupun buruk.

Aku berdiam bukan bermakna Aku takut,
Aku senyap bukan bermakna Aku kalah
malah Aku mengelak bukan bermakna Aku lari.

"Allah sayangkan Aku kerana dia berikan dugaan untuk Aku hadapi"

Tahniah buat diri Aku sendiri kerana berjaya mengawal
segala emosi, sedih dan kecewa dalam diri Aku.
Aku pekak kan telinga kerana Aku tahu kebenaran akan terbukti
mulut orang yang berbunyi akan terdiam dan kejayaan akan menjadi milik Aku tanpa siapa sangka. insyaAllah.
pegangan aku selama ini masih kuat aku pegang yakni
"BIAR ORANG BUAT KITA, TAPI JANGAN KITA BUAT ORG"
kerana Allah akan sentiasa bersama dengan orang yang benar.
kerana Allah akan sentiasa membantu orang yang yakin akan kewujudan Tuhan yang satu.

" Maka, buat semua yang bercita cita mahu menjatuhkan Aku atau menghancurkan Aku
dengan kutukan kejian dan hinaan, teruskanlah niat kalian semua kerana Aku yakin Allah sentiasa bersama ku. Think Positif NURBAYAH."

No comments:

Post a Comment