JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, March 20, 2014

blogger lelaki memang hebat dalam penulisan entri

Ingin menjadi penulis yang hebat.Perlu ada kreativiti dalam pengolahan bahasa.Susunan ayat yang praktikal dan gaya intonasi yang hebat.



Wah panjang kemain mukadimah saya nie kan.Serius penulisan yang hebat datangnya dari kaum ADAM.Percaya tak percaya pergi terjah blog kaum ADAM.



Dah baca....apa komen anda.Bagi saya,Saya paling suka baca blog yang ditulis oleh kaum adam.Sebab penulisan mereka semuanya hebat-hebat.Susun atur olahan ayat yang digunakan memang senang untuk dfahami.Malahan mereka jarang ,menggunakan bahasa rojak campur macam blog saya nie.. hahaha 



Wah teringin pula nak belajar dari mereka.
Paling saya suka bila entri mereka mempunyai motif dan alasan.


Terus terang, bila saya buka blog. Memang entri blog lelaki yang menjadi keutamaan saya.



Bukan saya nak pilih kasih.Blogger wanita jangan pula marah saya  ok.



Saya  hanya meluah bukan niat untuk mengata.Sebab kita menulis kerana minat.Apa yang kita tulis itu hak kita.Terpulang kepada mereka mahu menerima atau tidak.



Tapi jangan pula lupa...Menulis biarlah dari hati.


Kerana penulisan yang hebat terhasilnya dari hati yang ikhlas.


Tak ada idea..

Berehat untuk berapa minit.


InshaALLAH..terhasilnya penulisan yang hebat.

No comments:

Post a Comment