JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, August 4, 2014

First day bekerja Selepas bercuti Raya

Hari ni first day aku naik keje setelah seminggu bercuti hari raya. Nak naik keje pun macam malas je kan. Maklumlah dah seminggu duk kat rumah. Beraya sana sini tu yang rasa macam malas nak kerja tu.

Pagi tadi pun rasa macam malasnya nak keje... tapi tak boleh nak turutkan hati yang malas tu sangat. Nanti akan menjadi lebih malas. Jadi, dengan penuh semangat bangun pagi-pagi bersiap-siap dengan rapi dan pergi keje. Dalam fikiran ni takde lagi ingat-ingat kembali time-time waktu cuti aritu. Walaupun sepanjang bercuti telah meninggalkan kenangan-kenangan yang sememangnya sangat berharga untuk dikenang-kenangkan. Tapi buat masa sekarang ni aku letakkan dia kat tepi dulu untuk memberi laluan kepada semangat bekerja kembali menerjah segenap urat saraf. Theheh... Selamat menjalankan tugas kembali kepada semua kawan-kawan yang telah mula bekerja kembali setelah bercuti hari raya.Semoga kita semua terus bersemangat menjalankan amanah dan tanggungjawab kita dalam bekerja.

No comments:

Post a Comment