JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, April 27, 2011

berat sungguh ujian dariMu


This entry is specially dedicated to my BELOVED UNCLE

Aku tak tau macamane nak start coz sedih sangat bila dapat call dari my Auntie.. i thot it was a normal fever but i was wrong..


" my uncle telah disahkan menghidap kanser usus advance stage, which doctor bagitau yang harapan memang tipis and there is no treatment.." stage 4 ”.. . Ya Allah !! Aku pun tak tahu ujian apa tuhan nak bagi kat aku,…dia seorang uncle yang sangat rapat denganku sejak kecil hingga kini.. “Redha sabar dan tawakal ".


Aku tak tahu nak cakap ape lagi,memang besar dugaan ni,hanya kata-kata semangat yang aku dapat hulurkan pada Cik Ghani..I know Allah hanya menurunkan dugaan yang besar untuk orang-orang yang amat disayangi nya, u are one of the lucky person Cik Ghani..I know u are strong and u are a great uncle..


My heart is crying when i heard this news..but i cant show it to you coz i dont want u to be sad....I just want u to know that i'll always pray for u..I love u so strong and i know u know that….



P/s: Ya Allah ! Kau jadikan la aku hamba mu yg kuat .. Tabah tempuh hari2 yg kadang kala sukar..

No comments:

Post a Comment