JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, August 5, 2011

ulasan : dah takde rezeki



Salam Jumaat semua..=) Baru hari nie aku dapat mengulas tentang perlawanan bola sepak antara Malaysia & Singapura hari tu.. Walaupun Malaysia kalah,kita tetap menang di hati penyokong-penyokong setia Harimau Malaya..

Memang ramai yang tak puas hati dengan kegagalan anak buah K.Rajagopal especially part defender.Tapi syabas diucapkan goal keeper Malaysia Khairul Fahmi Che Mat (Apek).You are still my hero!hehe..Juga tahniah wat Safee Sali.

Tapi actually yang membuatkan penyokong-penyokong Malaysia marah,disebabkan tahap kepondanan player Singapura!huhu..Minta maaflah kalau kasar bunyinya.

Even Malaysia kalah pun,aku tetap rasa bangga cause team Malaysia 100% anak tempatan.Dan bermain dengan penuh kejantanan.huhu…Singapore?yang jaringkan gol pun orang ‘ehem PORT’ .Sikit-sikit nak jatuh.Yang paling lawak,goal keeper dia tetiba sakit kepala!!!Aiyoo..Please la ok…konon nak habiskan masa tak bagi Malaysia score.Takut ler tu..

Nyesal pulak aku minat kat Aaron Aziz yang handsome tuh! Takpelah,nak wat camne.Dah takde rezeki Malaysia nak masuk Piala Dunia.Jauh lagi perjalanan.InsyaAllah akan tiba masanya nanti jika team Harimau Malaya terus diasah dengan betul.Kekalkan prestasi pasti berhasil!=) Tak perlu nak ambil pemain-pemain import.Membazir duit rakyat je.Pape pun, teruskan sokongan untuk team Harimau Malaya!!! Auuuuummm..!=)

No comments:

Post a Comment