JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, August 25, 2011

JOM BALIK RAYA THE SERIES..Berhati-hati Di Jalan Raya




Jom Balik Raya the series tak kuar tv aaa.... kluar kat sini ja yeee...

Sepuluh jari disusun memohon ampun dan maaf kepada semua rakan-rakan yang dah melawat blog aku jika segala artikel atau penulisan dari blog ini telah menyinggungkan semua haraplah dimaafkan,,, dihari raya yang akan tiba aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & SALAM KEMERDEKAAN YANG KE 54 pada tahun 2011.

Sedar tak sedar tinggal beberapa hari je lagi nak kena bangun sahur. Cepat nye masa berlalu. Insya Allah, jika tiada masalah, aku akan bertolak balik ke Singapura seawal pagi Ahad. Perancangan asal untuk bertolak Jumaat malam terpaksa di tunda kerana tak mahu mengambil risiko mengantuk di malam hari.

Jalan raya dijangka mulai mengalami kesesakan bermula seawal petang esok yang mana Jumaat merupakan hari yang terakhir bekerja. Isnin depan boleh di katakan sudah ramai yang mengambil cuti tahunan atau juga di beri cuti tanpa rekod oleh majikan masing2.

Seperti biasa perjalanan menuju ke Singapura juga akan mengalami kesesakan yang ketara. Kepada saudara-mara, sahabat handai yang mulai bertolak balik seawal malam nie dan juga hari esok atau seterusnya, sama2 kita berhati2 di jalan raya. Semoga perjalanan kita selamat pergi & balik. Jadikan kepulangan kita bukan suatu tangisan kepada orang yang tersayang.


byeee..jumpa lagi...
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
SALAM HARI KEMERDEKAAN

No comments:

Post a Comment