JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, September 7, 2011

Kekangan waktu…

Payahnye lah aku nak update blog ni. Ni lah kekangan masa sebenarnya. Bukan tak nak update blog, tapi masa tu dah digunakan untuk benda lain, terutamanya kerja. But it is not necessary pun kan kena update blog ni? sebab aku tak rasa ramai yang baca pun.Haha.

But aku peduli apa. Sebab aku update untuk senamkan jari jemari yang dah naik kematu asyik taip email je. Heh. macam lah banyak sangat balas email kan. Padahal lebih banyak email masuk dari membalas. Normal lah tu. Ni namanya, pekerja malas nak ambil port…uhu..;p

No comments:

Post a Comment