JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, December 31, 2013

last day 2013

Hari ni adalah hari terakhir pada tahun 2013 .

sebelum tu , baca nie :


~ Buat Keluarga : korang lah yang terpenting dalam hidup aku..
~ Buat Sahabat : Jangan lupe kan aku ya, bila suatu mase nanti kita terpisah.
~ Buat kawan-kawan : Maaf ya kalau aku ade silap dan salah, yang disengaja mahupun tak   disengajakan.
~ Buat Musuh : Maaf bila selama ini aku selalu salah dimata kau.
~ Buat yang sayang pada aku : Aku juga sayang pada kamu.
~ Buat orang yang pernah menyakiti aku : Terima kasih ya kerana sudah mengajar aku bagaimana untuk terus bersabar.
~ Buat yang tak kenal dengan aku : Terima kasih sebab setia save aku dekat contact korang, walau pun kekadang aku buat korang marah, suka update yang bukan-bukan.

Terima kasih korang sebab sudah ada dalam hidup aku, yang menjadikan tahun 2013 aku jadi ceria.



Thanks Semua 

SELAMAT TAHUN BARU 2014

No comments:

Post a Comment