JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, June 10, 2014

Lelaki kalau dah mengumpat

Antara lelaki dengan perempuan, siapa yang lagi kuat mengumpat? Ehehe... 

Perempuan memang sinonim dengan hobi kuat mengumpat, tapi jangan tak tahu, lelaki... kalo dia dah start mengumpat... lagi kronik daripada perempuan. Lagi direct, lagi pedas, lagi meleret-leret. 

Lagi bahaya kalau jenis lelaki yang ko nampak macam muka ganas, depan orang pun nampak kaku dan tak pandang atau tak pedulikan orang sekeliling. Tapi dalam diam-diam mengumpat. 

"Kau tau tak Gadis A ni dulu ada scandal dengan Encik A"

"Kau nak tau, perangai Puan A ni memang teruk, ada ke patut dia buat macam tu, macam ni..."

"Kau perasan tak Puan B ni sekarang dah gemuk, memang lain terus muka dia, dah jadi buruk dah aku tengok"

Serta banyak lagi statement yang aku sendiri sebagai seorang perempuan yang aku rasa macam title kaki ngumpat tu aku pegang, tak tahan nak dengar. Sakit telinga hoiihhh.... Tapi terpaksa jugak dengar. Sebab mereka mengumpat secara open, dah takde nak bisik-bisik macam geng pompuan mengumpat. 

*tengah korek telinga yang terasa gatal.*


p/s :Aku pulak mengumpat orang yang mengumpat tu kat dalam blog. hahahahahah... Genius.

 

No comments:

Post a Comment