JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, October 7, 2014

Melepaskan Kerinduan

Maaf, dah lama tak menulis di sini .

Memang ada rasa malas, tapi malas boleh dipupuk kepada rajin. Memang ada rasa kekeringan idea, tapi semua itu alasan untuk bermalas-malasan. Agak lama juga tiada entri baru di sini. Nanti-nanti saya akan menulis ya.

Assalamualaikum.

ya hampunnnn,
lama sudah saya tinggalkan blog ni tanpa diberi perhatian.
bukannya apa,dah lama saya tak boleh nak bukak website blogger nih.
katanya email saya tak sah gitu. sampai hati!

apa yang nak dilepaskan kerinduan sangat nie?saya rindu lah kat semua...
yang selama ini saya cuma kenal di dunia blog.ada lah beberapa orang yang saya curi-curi jugak baca sekejap blognya tapi tak boleh nak menulis komen.

dan saya juga rindu nak menulis cerita-cerita merapu dan meroyan lagi.
macam dolu-dolu.banyaknya luahan hati dan dedikasi yang nak saya ceritakan.bayangkan la berapa lama pendam kan.kalau sekali keluar gamaknya memang terburai semua cerita.

Time flies so fast!

Don't worry. I'm still here.
No matter what happen.


No comments:

Post a Comment