JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, November 1, 2010

kau rasa??

dengan berbloging kau rasa dapat ke lepaskan semua?
i think yes, i think no. depends la jugak on situation.
tapi kadang-kadang aku banyak lepaskan ape yang aku pendam.
yes sebab aku tak pandai nak citer kat kawan.
disebabkan tahap malu aku mencapai maximum yg mungkin,
so aku decide lepaskan kat sini jer la :)))
but kadang-kadang aku citer jer kat sape-sape yang aku rase nak citer.
HAHA abis sume orang aku citer bile aku down.
woooo tapi tengok orang jugak okeY. jangan main citer jer.
tapi orang lain takkan paham sepenuhnye ape yang kite rase.
yes its true, normal la.. hati lain-lain kan :))
ya Allah sampai bila aku harus begini?? :(((
sampai bila aku akan begini?? :((
hidup aku yang hanya penuh kepura-puraan!!
yes i admit it!! 100 % i lying myself. damn!!
aku bencikan hidup macam nie. back me to normal.
yes i know pengalaman mengajar erti hidup butt...
hurmm kenapa tiap masa aku harus memikirkan sume ini?
dan kenapa aku yang terpilih?? ya Allah aku mohon ya Allah.
berilah aku petunjuk, berilah aku sakinah :((
one more ya Allah aku start takutt dengan dugaan yang akan datang! :(
macam mane? HAHA NURBAYAH please do the best sygg.
prove it to all. u can do it sygg. :))
dugaan itu mengajar kite erti hidup yg sebenar.
try to learn from mistake. terima hakikat dan takdir.
aku mampu berdoa yang terbaik buat hidup ini.
buat 'awk' saya sentiasa doakan kebahagian awak.
hargailah orang yg menyayangi kite sepenuh hati.
kerana dier lah yang akan menerima diri kite seadanyaa.
i miss u, i'm sory if i tell u that i miss u :((

No comments:

Post a Comment