JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, November 23, 2010

LaMa daH taK updatE...



ermm...rasa mcm dah lama sangat tak update blog.
Ntah kenapa, hari ni, before lunch time, aku rasa, aku perlu menulis sesuatu dlm blog ni.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hidup makin lama makin mencabar...
Banyak benda yg kena pikirkan and nak kena selesaikan. Entahlah, kebelakangan ni, aku rasa bingung.. Bingung dengan hutang yang berlambak-lambak, and bingung memikirkan apa yg harus aku usahakan dalam menyelesaikan masalah yg aku hadapi sekarang.
Tambahan pulak, kerja yg aku lakukan, banyak mengajar aku tentang erti hidup and perasaan rendah diri.

Kadang-kadang aku pelik dengan sikap sesetengah manusia...
Lupa bila berada di atas...Bukan ke hidup ni, ibarat roda yg berputar???...
Ermm..entahlah...aku bukan nk bercakap atau mengutuk sesuatu bangsa or agama...
Tapi, pada aku, bila orang tu dah berada di atas, dia kadang-kadang lupa untuk pandang ke bawah...
Lupa yg dia dulu, pernah berada di bawah...
Mungkin jugak harta or pangkat yg dia ada diwarisi dari bapak dia kot...
Ermm....aku bertekad dalam diri...
Once day, aku dah berjaya and berada di atas, aku takkan lupa untuk pandang ke bawah and takkan lupa untuk berterima kasih....

ArrGggggHHh.....!!~
Kepala otak dah berat, Kaki dah penat...
So, aku nak berehat...
=============================================================================
Sekarang ni, dalam kepala otak, asyik ingat nak COUNTDOWN to SINGAPORE....
hihihihihihihiks.............

No comments:

Post a Comment