JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, May 17, 2012

Al-fatihah buat Nendaku


UPDATED STATUS FB ku hari ini :

" genap seminggu pemergianmu buat selama-lamanya..masih segar di ingatanku pada ketika ini ialah saat dimana kali terakhir aku mendengar suaramu..Al-fatihah buat Nendaku Hjh Halijah bt Ismail yg telah kembali menghadap pemilikNya pada 10 May 2012..Dari Allah kita datang dan padaNya pasti kita dikembalikan.."

Fikiranku bercelaru. Runsing, sebak dan bermacam lagi. Aku tahu, ALLAH sedang berbicara tentang SABAR, SYUKUR, IKHLAS, dan REHDA denganku dan semua orang yang ada di sisiku. Namun, aku hanya manusia biasa yang lemah. Ya ALLAH berikan aku kekuatan untuk menempuhi semua ini dan berilah petunjuk kepada kami untuk melalui semua ini.

I'm gonna miss her for sure.

To the muslim readers of my blog,may I humbly ask your favour to 'sedekah' al-Fatihah for my late grandma.Her name is Hjh Halijah bt Ismail.Thank you and may Allah bless us all.Amin..

No comments:

Post a Comment