JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, May 2, 2012

Menunggu dengan SABAR, Meminta dalam SOLAT dan DOA

Aku sedang berhajat sesuatu perkara yang besar daripada Allah. Perkara yang berkaitan kehidupanku selepas ini. Semoga Allah perkenankan hajat aku. Aku masih menunggu hingga ia benar-benar pasti buat aku.

" Allah sedang menghantar khabar gembira buat aku, tetapi ia masih menunggu masa yang sesuai untuk tiba kepadaku, harap aku menunggu dengan SABAR, dan sentiasa meminta dalam SOLAT dan DOA"

Aku tidak perlu bimbang dengan perancangan Allah kerna Allah akan memberikan yang terbaik buat aku. InsyaAllah.. (",). Semoga apa yang aku inginkan itu adalah yang terbaik buat aku.

Ameen ya Allah..

No comments:

Post a Comment