JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, April 30, 2012

peliharalah

Angin,jika kau berhembus melaluinya...
Katakan padanya aku teman dia selamanya...

Air,jika kau mengalir disisinya...
Beritahulah padanya aku memohon maaf atas segalanya...

Burung,jika kau terbang melintasinya...
Sampaikan kataku ini padanya...

"Kita dipertemukan lewat takdir tuhan..
kita bersama atas kasih persaudaraan..kita dipisahkan kerana batas waktu seharian..
namun kasih kita subur berpanjangan..malah dirimu tidak pernah kutinggalkan..
meski kita jarang bersama..tapi doa yang kupanjatkan untukmu sentiasa terungkai dalam satu jambangan..
malah harumannya tersebar mekar dalam bimbingan cinta tuhan"..

"Peliharakanlah aku untuknya ya Allah.dan peliharalah dia untukku ya Allah"

No comments:

Post a Comment