JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, April 12, 2012

hubungan :'(

Bagi aku satu perhubungan yang terjalin atas dasar persahabatan tidak akan terputus melainkan bercerainya jasad dari badan. Seburuk, seteruk mana seorang sahabat kepada aku di mata insan lain, dia tetap teman aku, teman selamanya. Sekali dia menjadi kawan aku, selamanya tetap kawan aku. Walaupun satu saat nanti sahabat itu bakal membenci, mencemuh aku. Aku sangat sayang & pentingkan ukhwah antara sahabat. Tak kisah la siapa sahabat aku tu, lelaki, or perempuan bagi aku kalian adalah anugerah & rahmat YANG ESA untuk aku.

Aku tak nak, tak merelakan andai persahabatan aku DIPERKOTAK KATIKKAN, DIPOLITIK!! enough !! politic is politic.

tapi andai sebaliknya yang kalian utamakan, up to you..
if kerana politik, persahabatan ini dipersenda,.. sungguh aku tak RELA.
aku hanya rela & redha untuk kalian melupakan, membuang aku jauh dari hidup kalian...
untuk aku melakukan perkara tersebut adalah MUSTAHIL...


.harap mengerti.

No comments:

Post a Comment