JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, February 17, 2011

cinta itu memberi..

current mood: cannot be described.ok ok je kot :)
dear my fweinds...thnx you so much for your concerns..
aku ok ok je..hik3..kalian memang terbaek.mcm2 feedback aku dapat .

Memberikan Seluruh Cintamu Kepada Seseorang Bukanlah Jaminan Dia
Akan Membalas Cintamu. Jangan Mengharapkan Balasan Cinta, Tunggulah Sampai Cinta Berkembang Di Hatinya, Tetapi Jika Tidak, Berbahagialah Karena Cinta Tumbuh Di Hatimu..."


nie dr inbox email aku..sgt tertarik ngn kata2 ini..
ye..cinta itu memberi..bukan untuk dapatkan balasan.sooner or later adalah tu.


pujuk hati..sabarlah..hik3..alahai..entry jiwang lagi.


dear awk:
awk mmg baik.. tak penah sakitkn hati sy selama kita kwn walaupon tak mengenali sangat.aha..awak cool..saya senang dengan itu.awak bole buat saya gelak mcm org tak betul dpn lappy.

awak bagi saya rasa cinta yg tumbuh dlm hati.
awak buat saya senyum..
conclusion: awak memang cool.. :)


p/s: sila jgn kesah entry ini.ini entry jiwang.hihi ;p

No comments:

Post a Comment