JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, February 7, 2011

Liverpool Kejutkan Chelsea Tanpa Torres

Walaupun tanpa kelibat Fernando Torres, Liverpool berjaya membuktikan bahawa mereka mampu melakukannya. Sepanjang 90 minit perlawanan, penguasaan bola agak seimbang. Namun gol jaringan Meirless pada minit ke 69 telah memisahkan segalanya.



Bagi Chelsea, kekalahan ini sudah tentu menyukarkan peluang mereka untuk bersaing dengan Arsenal dan Manchester United. Torres kelihatan malu-malu ketika memegang bola. Malah ada beberapa kali dia tersilap menghantar bola kepada pemain Liverpool. Mungkin beliau masih belum melupakan jersi merah rakan-rakan.

Liverpool menang 1-0 ke atas Chelsea malam tadi biarpun Torres sudah tidak ada. aku dah agak dah.. kekuatan pasukan bola sepak bukanlah pada individu tetapi pada pasukan itu sendiri. biasalah tu kan.

sesungguhnya Torres kurang bersinar dengan jersi biru. kurang handsome. aku berpendapat bahawa beliau tetap menyinar dengan kaler merah. kaler biru adalah malap untuk Torres. tapi peduli apa kan. nak sangat pergi Chelsea. pergilahhhh!



P/S:kate kwn aku,bile lagi Chelsea nak kalah kan… hrp aku akan bergembira dgn kehadiran Luis Suarez & Andy Caroll :)
you will never walk alone…chayok..chayokk..

No comments:

Post a Comment