JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, July 22, 2011

Gol Kontroversi Drogba !!



Thumbs Up kepada Pasukan Pilihan Malaysia... Nampak gaya pasukan pilihan ni memang lebih mantap dan kuat dari skuad Kebangsaan.. Betol ke??? Hehehe... Jangan marah yer peminat fanatik skuad Kebangsaan...

Tapi memang aku tak puas hati betol la... Aku rase bukan setakat aku sorang je tapi ramai lagi peminat di luar sana yang hampa dengan kontroversi yang melanda dalam perlawanan persahabatan ni...
memang terkilan dengan gol kontroversi Drogba malam tadi.





Sememangnya bola tu masih tak melepasi line gol kan... Tapi mungkin penjaga garisan tak nampak dengan jelas sebab terlindung dengan tiang gol ATAUPON mungkin sebab nak menjaga air muka Chelsea.. Malulah kalo Chelsea diikat oleh pemain Malaysia yang tak famous macam diorang ni kan..

”Nampaknya Drogba tak mampu mengatasi pemain Malaysia X”..Aku dengar macam nak gelak pun ada.Dah macam pemain Malaysia ni hebat gila..

Tapi kalau pemain macam Safee Sali ngan Safiq Rahim main aku rasa Malaysia boleh score kot.Tapi banyak pemain utama Malaysia simpan sebab nak lawan Singapura esok..

Maka dengan ini tamatlah sudah kempen Asia tour di malaysia setelah bertemu dengan Arsenal dan Liverpool.


Aper pun aku mengucapkan tahniah buat pasukan pilihan Malaysia. Walaupun tewas dengan jaringan yang penuh kontroversi, namun sebagai pasukan gergasi EPL sepatutnya Chelsea boleh menang dengan jaringan yang lebih besar seperti pasukan Arsenal & Liverpool yang berlangsung sebelum ini.Aku berbangga dengan semangat berjuang anak Malaysia. Ayuh teruskan perjuangan kerana perlawanan yang berikut lebih penting iaitu kelayakan di Piala Dunia..

P/s: tahniah kepada kedua2 belah pihak.. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang tak baik itu juga datang dariiNya tapi disandarkan kepada kite...(teringat percintaanku dengan Torres dlm Liverpool suatu masa dahulu…tapi kini hanya melihat dari jauh .arghhh..tidakkk!!!! jgn jealous ;p)

No comments:

Post a Comment