JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, July 7, 2011

TAHNIAH IMAM MUDA HASSAN !!




Alhamduillah, Imam Muda Hassan telah dinobatkan sebagai Imam Muda Musim Kedua. Harapan aku semoga Imam Muda Hassan menjadi mentor kepada golongan muda yang semakin hanyut oleh buaian barat. Dan Imam Muda Hassan akan menjadi pendakwah yang berjaya. Insya Allah.

Begitu juga Imam Muda Nazrul, kerana mereka berdua bukan sahaja berjaya memenangi hadiah malah memiliki ilmu yang sangat bermanfaat.Ilmu yang mereka dalami sepanjang berada di dalam rancangan Imam Muda lebih bernilai aku kira.



Allahu akbar!! Semoga program ini akan diteruskan demi menyelamatkan ummat islam yang telah lalai oleh hiburan melampau. Insya Allah..



p/s:moga ikon macam ni la yang diketengahkan media.. baru la ada manafaatnya kan.. Tahniah imam muda yang berjaya.. :)

No comments:

Post a Comment