JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, October 6, 2011

dekat di hati...

Tahun ini ada yang membahagiakan.
Dengan izin Tuhan aku temui dia.
Seorang yang dah lama aku kenali tapi..baru kini berkawan rapat..
Aku selesa bila berinteraksi dengan dia.
Bahasa yang telus dan jenaka yang bersahaja.
Samaada dia akan menjadi seorang teman sejati
Atau kawan masa senang saja, aku tak kisah.
Asal dia tidak menjadi orang yg memusuhi aku.
Teman, kawan, taulan atau sahabat,
apa apa saja, aku terima.
Yang penting hari ini aku gembira dengan kehadiran dia.
Dan aku harap dia juga menerima kehadiran ku seadanya.
Kata orang berkawan biar seribu..
Aku harap dia termasuk dalam bilangan itu.

No comments:

Post a Comment