JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, October 11, 2011

IKHLASKAN HATI INI



orang kata kalau tak ikhlas, segala benda tak berkat.
orang kata kalau tak ikhlas, segala apa yang kita buat akan jadi lambat
orang kata kalau tak ikhlas, segala perkara tak akan dapat manfaat
macam mana nak ikhlas kalau semuanya terpaksa di buat?

Berhentilah masa. beri aku ruang untuk timbangkan semua. mana yang perlu ada. mana yang perlu di buang semua. tak mampu aku kerja dalam paksa dan terpaksa. tak mampu aku tipu hati dan jiwa yang terseksa.

Berikanlah keikhlasan dalam hati ini. supaya aku mampu semangat kembali.Mana nak cari ikhlas diri yang hilang di bawa angin pergi.


p/s : ikhlaskah aku selama ini?

No comments:

Post a Comment