JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, October 18, 2011

Meruntun Jiwa


So far so good ,tak ada benda baru aku nak citer…just on my way to siapkan management project aku sikit demi sikit..harap2 nya lengkap dalam masa terdekat nie.. ;)

Okey, aku nak share lagu, ..sungguh jatuh hati dengan lagu nie..Kisah Hati..tak tahu kenapa until that day he said , lagu nie best sebab cara dia sampaikan tu bagus, I just wonder, liriknye…(takde kena mengena pun dengan aku)..hehe, memang cara Alyah sampaikan memang superb…layan ;)


Kisah Hati by Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


( Tak tahu nak cakap apa. Tapi bila dah lantunan suara Alyah ni nyanyi lagu balada, ber'feeling'2 gini, memang aku hanyut dengan 'feeling'2 gak lah. Tu yang aku benci tu! Tak habis2 nak 'feeling'! =p )

No comments:

Post a Comment