JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, December 7, 2011

…lupakan masa silam

Tuhan ciptakan manusia bersama cinta dan kasih sayang. Bagaimana pun kita menghilangkannya , mengikis , menghapus , melupus ,ia tetap kekal disitu.Sungguh aku mengaku bagi wanita hatinya lembut , begitu sukar menghilangkan perasaan ini.Hanya pada tuhan tempat aku bermohon, berikanlah aku ketegasan dalam santunnya budi dan kekuatan dalam kelembutan hati.

* Perumpamaan “bunga bukan sekuntum,kumbang bukan seekor” , memang ada benarnya , bagi aku HATI hanya satu,ruangannya sangat terhad dan mengambil masa untuk di isi dengan yang baru.Kurniakan untukku sesuatu??

No comments:

Post a Comment