JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, December 1, 2011

Gelombang Merah KAMI ke separuh akhir~

memang niat aku sebenarnya nak terus berblogger selepas dapat tahu keputusan Liverpool yang layak ke semi final hari tu tapi disebabkan monitor PC kat tempat aku rosak maka tak dapatlah aku nak mengabadikan kegembiraan itu secepat mungkin..maka baru hari ini dapatlah aku berblogger mengenai rahsia hatiku pada Liverpool ~



Muahahahaha....best nyer tengok chelsea kalah hari tu...



Keputusan Penuh Suku Akhir Piala Carling 2011

Chelsea vs Liverpool = 0 – 2

Liverpool berjaya mara ke separuh akhir Piala Carling selepas memperolehi kemenangan 2-0 ke atas Chelsea di Stamford Bridge awal pagi yang lepas. The Reds telah menewaskan Blues di dalam Liga Perdana Inggeris bulan ini 2-1 juga di Stamford Bridge.
Andy Carroll terlepas penalti pada separuh masa pertama, akan tetapi selepas itu mereka banyak menguasai permainan dan bermain lebih baik. Maxi Rodriguez dan Martin Kelly kedua-duanya menjaringkan gol dalam tempoh 5 minit separuh masa kedua iaitu pada minit ke 59 dan 63.
Kemenangan ini melebarkan rekod tanpa kalah Liverpool kepada 11 perlawanan. Villas-Boas Andre pengurus Chelsea ternyata kecewa dengan kekalahan ini. Dan tempatnya sebagai pengurus Chelsea dikatakan semakin dipersoalkan oleh peminat kelab tersebut.


Keputusan ini sudah pastilah sesuatu yang menggembirakan kita semua. Dan yer.., Stamford Bridge Is Falling Down…. AGAIN? hehehehhe

P/s:“walaupun kini kita sudah memiliki adam, suarez, Downing ,Henderson dan Carroll. Steven Gerrard masih lagi dihati kami semua. BECAUSE Stevie is the heart of Liverpool

No comments:

Post a Comment