JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, December 20, 2011

I really mean it.

Bila kita belajar untuk redha rather than pasrah ,u can feel the different.Honestly..Kita tak mengharap ,kita tak berkecil hati tapi sebaliknya kita lebih positif dan berlapang dada.

Dan masa tu kita akan rasa setiap perkara bukan hanya macam going back to normal tapi sebaliknya menjadi lebih baik daripada yang kebiasaanya..Cepat sungguh masa berlalu..Dah 20 December dah.

2012 sudah hampir menjelma.

Aku malas nak fikir masa depan sangat sebab aku tahu it will come to me later.Aku hanya nak hargai setiap masa dan detik yang aku ada sekarang just to be a better person..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment