JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, January 24, 2014

This ENTRY is so Special

Sesungguhnya, aku pun tak tau apa yang special. Haha.



" Biar penampilan kita macam kampung, asalkan kita tutup aurat "





" Mestilah saya suka macam tu. Saya suka bila awak pandai jaga diri, jaga aurat, jaga batas pergaulan dan lain-lain ''


Kata-kata nie, sentiasa aku sematkan dalam diri. Bukan sengaja aku nak sematkan. Cuma dia memang dah tersemat dalam sanubari.

Kadang-kadang..


Allah tegur melalui orang lain,tak pe sentap untuk kebaikan. Tu tanda Allah masih sayang kan kita. Kita ambil yang positif. Cuba tinggalkan yang negatif. Perubahan tidak semestinya perlu secara drastik, tetapi perubahan juga masih boleh dilakukan secara sedikit demi sedikit.

No comments:

Post a Comment