JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, July 16, 2010

HARGA MINYAK NAIK LAGI | GULA PUN NAIK? | TERKINI 2010 |

Harga Barangan keperluan naik disebabkan kerajaan mengambil langkah berani dalam merasionalisasikan subsidi secara berperingkat. Apa pandangan anda sebagai Rakyat? Adakah ini membantu?Dengan kenaikan harga minyak yang meningkat 5 sen,sebagai pemandu kereta aku pasti akan terasa impak (melainkan aku orang kaya).



Dengan pelancaran rasionalisasi ini bermakna Kerajaan dapat mengurangkan perbelanjaan sebanyak RM750 juta untuk tahun 2010. Gula juga akan mengalami pengurangan subsidi iaitu sebanyak 25sen dari pihak Kerajaan. Adoiii....bertambah lagilah bajet aku...Apa pendapat anda semua mengenai Kenaikan ini?

No comments:

Post a Comment