JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, July 8, 2010

Impian Menjadi Kenyataan, Spain ke Final :)




Memang tak sangka wooo, team yang aku main for fun untuk PES 2010 boleh sampai ke peringkat final. Aku sangat gembira bila dapat tahu yang diorang ni berjaya mengalahkan German yang berjaya mengalahkan Argentina. ekeke...

Jadi kepada peminat Germany, jangan risau. Lagi 4 tahun kan ada? hehehe...

Akhirnya Spain berjaya mengekang barisan muda Jerman untuk melangkah ke final dengan bergaya. Terima kasih kepada Kapten Barcelona, Carles Puyol dengan tandukan hebatnya pada minit ke 73.

P/S: Sepanyol bukan saja mempunyai pemain berprestasi tinggi,malah turut mempamerkan corak permainan yg begitu hebat & tersendiri...

Tapi....aku kecewa dengan persembahan England yang sangat buruk permainan mereka terutamanya bahagian defend....tapi Tahniah buat Germany kerana mempamerkan persembahan yang cukup baik bagi aku...aku tertarik dengan kata-kata kawan aku di status FB nya...England main untuk 'club' tapi Germany main untuk negara...ehmmm ada betulnya jugak... : )

No comments:

Post a Comment