JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, July 8, 2010

KUALA TERENGGANU + UniSZa



3/7/2010
Selain dari berjalan-jalan di Pasar Payang, aku sempat gak la pergi ke Taman Tamadun Islam (masjid kristal) yg menjadi kebangaan rakyat Terengganu..



Selepas tu aku ke Unisza untuk sessi pendaftaran pelajar baru (adik aku)..
Aku bertolak balik ke Melaka jam 5 ptg. Seperti dijangka, sampai di Melaka jam 1 pagi (10 jam perjalanan tu)membuktikan aku pecah rekod bawak kereta ke destinasi paling jauh di pantai timur..aperpun Ganu Kite memang best…



Ini antara kenangan yang paling bermakna walaupun letih dan pastinya akan sentiasa dalam ingatan.Aku tahu ada yang sayangkan aku dan sanggup buat apa saja untuk buat aku gembira dan tersenyum riang.Segala pengorbanan akan sentiasa aku ingat dan kalau aku mampu,aku pasti akan membalasnya insyaAllah.





Disebalik dugaan yang Allah turunkan,ade manis yang boleh kita kenang.Walaupon dalam masa yang singkat,tapi ianya mampu mengembalikan kembali semangat yang hampir hilang.Pasti ada hikmah disebalik apa yang terjadi,itulah pesanan dia.

No comments:

Post a Comment