JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, October 18, 2010

..AdeR aKu kis@h..

Setelah sekian lama aku melayan perasaan, sejak berbulan-bulan lepas, aku gembira. Gembira selepas lupakan dia. Dia yang menjadi sejarah hidup aku. Ya, dia bukan yang terbaik untuk menjadi teman aku. Kau tidak layak dihargai, kerana kau tidak menghargai. Haha. Ada aku kisah? Aku dah tak fikirkan semua tu. Haha. Sebab aku hanya buat konklusi, kebanyakan lelaki hanya tahu mencairkan hati wanita di awal perhubungan, tetapi tak ramai yang mahu atau dapat mempertahankannya. Huhu. Tapi tak semua lelaki. Tahniah kepada semua yang berjaya mengekalkannya sehingga ke akhir hayat, terutamanya pasangan berkahwin. Hehe. Melalut je aku ni. Entah la, tapi aku rasa happy dan bebas. Sejak aku bahagia menjadi fasilitator untuk adik-adik bawahan, sejak aku sentiasa ketawa dengan kawan-kawan aku, sejak aku melayan lagu Maher Zain, aku bahagia. Walaupun tiada teman istimewa (iyer ker??). Tak perlu semua itu. Haha. Tipulah kalau aku kata aku taknak teman. Aku manusia biasa. Tapi sekarang ni, aku tak kisah ada teman atau tiada. Kalau ada yang nak, biarlah dia betul-betul ikhlas menerima aku seadanya.. ;)

No comments:

Post a Comment