JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, October 1, 2010

Menyesal tak habis habis..

Menyesal aku buat apa yang dah aku buat.
Aku tak patut buat begitu.
Tidak ada apa apa yang aku dapat.
Tak berbaloi langsung.
Menyesal aku memperbodohkan diri sendiri.
Tak pernah ada orang yang menyesal dahulu.
Orang yang menyesal kemudian banyak termasuk aku.
Tapi apa nak buat, aku harap aku tak ulangi lagi
Buat lagi, menyesal lagi....Dah banyak kali menyesal.
Tak serik serik....
Inilah kelemahan aku.
Tidak tahu untuk berkata 'Tidak'.
Tidak belajar bahasa menolak.
Aku akan cuba perbaiki diri.
Supaya tak menyesal lagi..

No comments:

Post a Comment