JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, March 4, 2011

Kembalikan Senyuman & Kekuatan ku...

hari ini aku rasa sangat rindu..
tapi rindu kali ni pada arwah atuk..
aku asyik teringat kt arwah atuk.. terbayang-bayang
muka atuk senyum.. bayang muka atuk sedang b'kata-kata .
bercerita dengan atuk tentang apa saja ..
masih terngiang-ngiang kedengaran suara atuk yang rajin menelefonku bertanya khabar.

kasih sayang atuk akan ada untuk kami selamanya..

Cuma aku agak terkilan kerana x berada disisi atuk sewaktu pemergiannya ..

Walaupun atuk xde disini..
tapi atuk kekal dihati kami selamanya...
Amin...

Sewaktu atuk balik kampong seminggu sebelum pemergiannya,..
aku masih berkesempatan cium tangan atuk..
berbual dengan atuk..
pertemuan itu menjadi pertemuan yg terakhir…
berpisahlah kami untuk selamanya..

aku sebak.. aku nangis.. aku rasa kehilangan..

..dan yg pasti dalam kepala,
aku terfikir cmne wai.. sbb aku tau wai sgt2 syg atuk..
Alhamdulillah smuanya dipermudahkan..
wai juga kuat dan tabah.. dan wai perlukan masa..

terima kasih atuk kerana atuk selalu sygkan kami cucu-cucunya..
atuk sempat berbangga dengan kejayaan yang dikecapi oleh kami cucu2 & juga anak2nya..
kejayaan kami adalah kebangaan atuk..akan kami teruskan perjuangan ini..

atuk sumber inspirasi kami…
dan yang pasti
aku xkan lupa kenangan-kenangan bersama atuk..

Terima kasih Ya Allah untuk kasih sayang ini..
semoga arwah atuk sentiasa berada dalam golongan orang2 yg beriman..
Al-Fatihah buat atuk tersayang..

cukup la setakat ini..
rasanya entri ini, entri yg paling sedih..
semoga esok lebih baik dari hari ini..
semoga kekuatan & ketabahnku kembali tegar dalam diri..

biar aku tersenyum selalu :)


~salam jumaat~ 04/03/2011 (02:30p.m)

No comments:

Post a Comment