JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, June 10, 2011

GOMO KELATE GOMO” VS PETEH GANU PETEH !

CONGRATULATION and GUDLUCK to both team in FINAL PIALA FA 11 jun 2011.. PETEH GANU PETEH.. GOMO KELATE GOMO..

Korang rasa siapa yang bakal menjadi juara pada kali ini. Kelantan ker? atau Terengganu? ceciter sikit apa yang aku rasa. Ramalan aku Terengganu akan menjulang Piala FA pada tahun ini. Opsss janganlah marah kat aku.., kalau aku sokong dan katakan Terengganu menang. Semua orang ada pilihan masing-masing, jadi tak salahlah aku katakan Terengganu yang terbaik buat masa ini.

So kita nantikan apa kata FAM, dimana akan berlangsungnya perlawanan Terengganu vs Kelantan 2011 ini akan diadakan. Tak kisah la kat mana pun janji aku dapat tengok perlawanan yang di nanti-nantikan ini.


Kesebelasan utama Kelantan:
Khairul Fahmi Che Mat, Mohd Daudsu Jamaludin, S Subramaniam, Mohd Rizal Fahmi Ab Rosid, Mohammad Ab Aziz Ismail, Mohd Izuan Salahuddin, Muhd Badhri Radzi (KP), Mohd Shakir Shaari, S Chanturu, Muhammad Ramzul Zahini Adenan dan Muhammad Khalid Jamlus.


Kesebelasan utama Terengganu:
Mohd Shahril Sa’ari, Mohd Muhaimin Omar, Mohd Hassan Basri Ridzuan, Nik Zul Aziz Nawawi, Reeshafiq Alwi, Mohd Ailim Fahmi, Wan Mohd Aliff Wan Jasni, Ismail Faruqi Asha’ri, Ronny Harun, Joseph Kalang Tie, Hasmizan Kamaroddin, Abdul Hadi Yahya, Mazlizam Mohamad, Mohd Zubir Azmi dan Mohd Marzuki Yusof (KP).

No comments:

Post a Comment