JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, June 23, 2011

haDoii!!


Assalamualaikum..

Moga semuanya dalam keadaan yang baik..=)

Kebelakangan ni post2 aku akan berbaur emosi yang tak keruan semata-mata. kepada mereka yang kurang menggemari atau dalam erti kata lain yang tak sudi nak membaca kalo baca pun hanya akan menambah kekusutan korang yg makin kusut, anda boleh tinggalkan page ini dengan segera. terima kasih atas termenyinggah itu....=))

Sepanjang bulan ni, koleksi management projectku makin bertambah cam cendawan tumbuh lepas kena siram air hujan... aku hanya terima n susun dengan rapi dalam kotak kepala otak aku nie...

kepada kalian2 yang aku telah bebankan+susahkan korang aku mohon maaf. x sengaja. TQ jugak atas kebesaran & kemulian hati kalian memahami situasi ni.. =))

No comments:

Post a Comment