JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, June 21, 2011

.:Terima Kasih,Tuhan:.

Ya Allah..aku tak penah sangka ape yg telah ENGKAU berikan padaku..
Alhamdulillah..jika ini permulaannya..

Aku bersyukur..Setelah ape aku lalui & bertemankan airmata..,tak pernah berputus asa berdoa & meminta dariMU..,ENGKAU telah hadiahkan sesuatu yg tak pernah aku sangka..

Janganlah ENGKAU ambil ape yg telah ENGKAU berikan padaku ini..
Teruskanlah beri aku kekuatan iman,kesabaran,ketabahan hati..
Teruslah bantu aku & bimbing aku mencari MENcintaMU..
Hadirkanlah insan2 yg terus membantu aku & memberi semangat kepadaku..
Semoga ape yg ENGKAU berikan padaku ini,akan menguatkan lagi iman ku kepadaMU..InsyaAllah..

Kali ini aku menitis airmata kegembiraan & kebahagiaan..semoga ianya kekal hingga ke akhir hayat kami…insyaAllah..

Makbulkanlah doa2ku..Aminn..

No comments:

Post a Comment