JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, June 17, 2011

Piala FA 2011 Milik Terengganu



Baru arini dapat mengulas lebih lanjut tentang PIALA FA 2011..

Akhirnya piala FA jadi milik ganu kiter!!!!
Kelate gomo.. Ganu peteh...
Kelate gomo... Ganu peteh....


Alhamdulillah..tersenyum je aku bila tengok perlawanan Piala FA milik Terengganu.
Syabas Ganu kite!


Hurm….betul gak ramalan aku erk!!!

dramatik sekali.


Dan setelah keputusan final diketahui, bila gomo berjaya dipetehkan oleh pasukan Terengganu, dan aku tersenyum baca celoteh kawan-kawan melalui sms, fb mahupun di twitter.

Hehe...apepun tahniah buat pasukan Terengganu kerana berjuang sehingga kesaat2 terakhir bagi memastikan Piala FA berada di dalam genggaman..

HAH …!!! 1 lagi…
Tahniah!!!!
result SUKMA plok... Ganu juara lagi!!!


P/s: walaupun rezeki tidak berpihak kepada Kelantan, secara peribadi memang aku salute habis kat semangat kenegerian orang Kelantan nih…setuju & Terbaek !!!

No comments:

Post a Comment