JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, May 24, 2010

Dah Agak Dah.. Shahir Juara AF8







Sekali pandang macam Anuar Zain pun ada. Sekali je jangan banyak2 kali. Memang dah agak dah Shahir Juara AF8. Dah memang rezeki dia kan 200 ribu tu. Bak sini kereta baru tu Shahir bagi akak pinjam. Tetiba jadi kakak angkat hehehe. Oh saya bukan peminat setia Shahir ni. hanya suka-suka jer ngee..

*** Shahir juara yang ada pakej! Berpendidikan, Vstyle, Beragama, berakhlak mulia and so on. Saya rasa Shahir adalah juara yang sepatutnya dijadikan contoh dan panduan kepada artis2 Msia. Tahniah Shahir! Biar orang maki, tapi kita teguhkan diri! Biar orang xpuas hati tapi kita munasabah...heh heh heh..

No comments:

Post a Comment