JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, May 31, 2010

TERUJA !! Realiti TV..Imam Muda





Salam.Bersyukur sangat dengan usaha Astro Oasis yang peka kepada melahirkan modal insan yang seharusnya dijadikan idola remaja masa kini.
Syabas Astro! Sesuai tontontan seisi keluarga khasnya pada golongan remaja. Usaha Astro Oasis yang melahirkan modal insan remaja patut dipuji dan seharusnya menjadi idola masa kini.

Aku doakan agar program sehebat Imam Muda ini bakal memberi juadah tontonan baru kepada penonton Astro. Sekurang-kurangnya kita sebagai penonton diberi juga pilihan yang sesuai dengan cita rasa kita yang berbeza. Namun sebagai umat Islam, seharusnya kita jadikan Imam Muda sebagai bahan tontonan wajib.

Terbayang pada masa terdekat ini anak-anak kita terpaku di hadapan televisyen mengagumi kehebatan bakal pemimpin agama sebagaimana mereka pernah mengagumi kehebatan Juara AF8, Shahir.

Kita nantikan kejutan Imam Muda selama ia bersiaran. Kelahiran program ilmiah ini dapat juga membantu menegakkan semula pandangan masyarakat terhadap moral remaja Melayu dan Islam negara kita yang kian luntur sejak akhir-akhir ini.

Syabas saya ucapkan pada pengurusan Astro Oasis. Keep it up!

No comments:

Post a Comment