JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, August 30, 2010

SALAM KEMERDEKAAN KE 53




Assalammualaikum & Salam 1 Malysia.
Sempena Hari Kemerdekaan Malaysia Ke-53 yang pada esok hari , saya ingin mengucapkan Selamat Hari Merdeka kepada semua pembaca blog saya tak kira apa bangsa korang ataupun agama yang dianuti sekalipun. Kita adalah 1 MALAYSIA!
Janganlah kita memandang kepada perbezaan antara kita. Lihatlah pada persamaan yang ada pada kita. Persamaan itulah yang akan menguatkan perpaduan kita. Kita memang diciptakan berbilang bangsa dan puak oleh Tuhan yang satu untuk saling mengenali dan menghormati di antara satu dengan yang lain.Akhir kata.. SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE 53 thn.. Semoga merdeka kali ni dapat memerdekakan lagi diri kita. “1 Malaysia Menjana Transformasi “ tema kemerdekaan pada tahun ini.MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!

No comments:

Post a Comment