JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, August 20, 2010

Sedikit Firasat Hati Untuk Dikongsi.

WHY???
WHY WE CLOSE OUR EYES WHEN :
1. WE CRY???
2. WE SLEEP??
3. WE IMAGINE SOMETHING??? and ....

This all because everything yg indah2x, tidak dapat dilihat...
We all are weird & our life also complicated. Ketika kita berjumpa dengan some1 yg searah & sama2 aneh dengan kita, kita akan bergabung dengannya & jatuh ke dalam satu keanehan perasaan yg dipanggil CINTA.
There are people yang kita tak nak tinggalkan, things that we CANT lepaskan. Tp, ingatlah wahai hati dan perasaan....
MELEPASKAN BUKAN BERERTI PENGAKHIRAN...
Kebahagiaan ada untuk mereka yang menangis, yang disakiti, yang mencari dan yang mencuba.. Dalam urusan CINTA, kita jarang menang. Namun ketika cinta itu tulus , walaupun kalah, aku tetap menang, kerana aku berbahagia dapat mencintai seseorang lebih dari aku mencintai diri aku sendiri.

-Believe 2 Miracle-

No comments:

Post a Comment