JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, September 21, 2010

let MaSa tentukan Everything~

dulu,masa yang dah berlalu, pada maSa lepaS..
aku mungkin tak kisah, tak amik peduli, tak amik pot,punya atau tak, ada atau tak,
sama je..boleh jer pun hidup...
hhmmm..
tak penah lak rasa nak cari or apa2..
coz cam tak penting je~
tP rasa tu tEtap ada.. kalu tak masakan bErtahan samPai ber taHun..!!hah!![tak bG chance Tuk ... laen]
yG berlalu biarkan Terus berlalu..diTiup angin meLayang.. lalu hIlang..
tak perlu dikenanG.. tak perlu dibayanG..
TUMPUAN sekarang.. hanya unTuk MASA DEPAN..
APAKAH ITU MASA DEPAN??????
ade kE MASA DEPAN unTUK AKU...??
ntah la..
aku pUn tak TAU. Tak PASTI.. and malas nak MENGENALPASTI..
Dari DULU..sejaK di lahirkan Ke bUMi..sampai SEKARANG bernafas dI BUMI yg sama...
aku biarkan MASA menentukan SEGALANYA..soal HIDUP + KERJAYA + KAWAN + KESIHATAN dan segala bagai~
dan...
saban hari ..
AKU..
dikelilingi..HAMBA ALLAH.. yg tak pENah lari Untuk BErHADAPan masaLah hAti

...[L.O.V.E]

sama ada secara langsung atau tak.. secara rasmi atau tak.....
sedikit sebnyak..ianya turut memberi impak dalam hidup aku..
sUpaya aku lebih BERHATI-HATI + TeNang DAN SEGALA BAGAI~
adakalanya...aku berhenti dari berfikir soal lain.. kosongkan fikiran untuk beri ruang tuk aku bErfikir soal ini...persoalan yG pertama timbul..
pERlukah raSa itu untuk aku Untuk MASA ini..di mana RASIONAL DAN RELEVENnya untuk rasa itu...

KINI...
AKU semakin DEWASA untuk mengUngaikan + mENdalami rasa itu...
ye kER????????
Ntah la....
SEKALI lagi...aku BIARKAn MASA MENENTUKAN SeGALAnYA..
aku TErima je...
SEGALA yg DiTAkdiRkan uNtuk akU..
cOz.. SUMA ni DaH terTULIs....
jD.. WAIT AND SEE ja laH......

No comments:

Post a Comment