JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, September 24, 2010

Musuh Dalam Selimut…Gunting Dalam Lipatan !!!!

Mengapa Masih Belum Berakhir??? Walau Sudahpun Sekian Lama; Mulut Manis Hanya Dibibir…Dihati Tetap Sepahit Tuba.
Engkaulah Taulan Dimata Mereka, Tapi Bukan Dihati Kita. Ular Senduk Kepala Dua, Umpama Talam Dua Muka!
Pecah Ruyung Tempayan Ada, Tumbang Satu Tidak Mengapa; Kami Berpijak Dibumi Nyata… Bukan bawah Telunjuk Saudara!


MUSUH DALAM SELIMUT…GUNTING DALAM LIPATAN!!!



Mood aku sekarang sangat down ! Tersangat sangat la frust dengan apa yang terjadi.. Stress punye pasal Hm. Jalan-jalan tengok facebook orang. Ada yg buat aku rasa menyampah ! Mood tak bagus punya pasal sampai semua benda nampak teruk ! Benci sungguh perasaan ini. Melihat perempuan dgn gaya gedik manjanya dan lelaki dengan gaya melayan mulut manisnya ! Bosan dan menyampah okay ! *kau terasa pehal?*

Hari nie memang gangguan emosi. ada lagi 1 berita yang bikin aku lagi panas.
Sakit nyeeeee…Sabar saja la dengan dugaan Allah ini.

Esok rasa nak keluar tapi macam malas dan sayang duit. Tapi sangat sangat nak melepaskan gian drive kereta. Hm. Terlalu tertekan la. Sampai tak ingat dunia. Ya Allah, sangat lemah hamba Mu ini ya Allah. Sabar saja la. I need someone please ! Comfort me please ! Oh GOD ! Down sangat sangat ! :(


For you backstabbed : jangan ingat aku tak tau kalau aku berdiam jer, teruskan la perangai kau yang kawan makan kawan tue. Please la dari awal lagi aku dah agak, kau dah buktikan sekarang !

No comments:

Post a Comment