JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, January 4, 2012

Angan-angan Akhirnya Menjadi Kenyataan

Setiap apa yang kita idamkan kadang-kadang tidak semua menjadi kenyataan.. tapi tidak salah untuk berangan-angan benda yang lebih besar dari apa yang kita inginkan.. sebab mana tahu suatu hari boleh menjadi kenyataan.

Hampir 3 minggu tidur aku tak lena selepas .. dan akhirnya keputusan ini yang aku ambil... :-)




Sejak dari tarikh itu.. tidur aku menjadi lena dengan dibuai mimpi-mimpi indah... Terima kasih (saje je nak mencetuskan kontroversi).

P/S: Setelah seminggu bersamanya masih tidak percaya lagi... betul ke aku sudah memilikinya? .. he2

No comments:

Post a Comment