JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, January 10, 2012

** Carta Hati ** Arshad Zamir MASTERCHEF !

Sape yang bakal mengisi ruang di hati aku erk???Ada ke masalahnya??Hahahaha.... Stop dreaming!

Layan lagu nih!!! Bestttt............... (^_^)v


~CARTA HATI BY NAJWA LATIF~



engkau duduk disitu,
diam tersipu malu,
mahu mendekati aku ..

aku mulai resah,
hatiku jadi kebah,
melihat dirimu aku rebah..

tapi hati ini kuat menyatakan,
kau terkini duduk di carta hati ..

lalu cinta kite bermula,
dari mata turun ke jiwa,
dari teman menjadi cinta,
dan berjanji untuk setia,
sehidup semati kita,
menjanjikan bahagia,
untuk kita berdua selamanya ..

ooh..lalala..hahaha..hmm..

jangan engkau jangan pergi,
jangan tinggal ku sendiri,
jangan tinggalkan carta hati,

kau janjikan bahagia,
ku janji kau tak terluka,
teruslah berada di carta hati kita :)


fenomena masterchef memang TIDAK DAPAT DIPISAHKAN... *bagi aku lah.. aku nie peminat setia masterchef tau.. peserta paling aku minat for sure lah... teeeeettttt.. cuba teka sikit.. brain your mind... amboinya.. ok tanpa berselindung.. aku minat giler kat ARSHAD ZAMIR!

BTW aku ‘seperti jatuh cinta’ dengan contestant yg bernama Arshad Zamir..Biasa la kalau tengok public figure yang hensem2 , cute , talented , cukup pakej terus cair haha..lawak la aku nie (gurau je adik zamir yerk)…akak minat kat u jerk! Lagu kat atas tu untuk u taw !! lerk eiii (gedix)…



akak google pinjam gambar awak yer.. ;)))

fewiittt... dah lah muda lagi, pandai masak pulak tu.. amboiiiii... untunglah sapa dapat kenal dengan dia.. fuhh~ (dlm mood keperasanan yg hakiki)…



PESANAN UNTUK ZAMIR (kalau dier baca la) ;p : Anyway Zamir I always support you.No matter what..it’s not only because you’re the handsome man , you’re talented and have a potential to be a great chef in the future since you’re still young and got an oppurtunity at Masterchef Malaysia,. Good Luck!

No comments:

Post a Comment