JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, March 19, 2012

~INDAH..



hidup ini indah kalau kita memperindahkannya... inilah kata-kata semangat yang aku dapat dari kawan baik aku sedikit masa dahulu, betul katanya kenapa aku tak terfikir, dialah pemberi peransang kepada aku sejak dulu lagi, kalau aku memperindahkan hidup aku tentu akan jadi indah, insyaAllah aku akan cuba menjadikan hidup aku indah, aku yakin, aku harap dia dapat menerima diriku seadanya, tapi aku tak akan paksa dia sebab aku sayangkan dia... aku semakin cuba menelan dan menghadapi semua dugaan... aku terpaksa menerima walaupun pahit... aku redha... hidup akan jadi indah kalau kita memperindahkannya...

No comments:

Post a Comment