JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, March 21, 2012

Tuhan Pertemukan ~

Aku nak luahkan apa yang aku rasa pada insan yang aku sayang dan sangat aku rindui. Sebelum ajal menjemput aku pulang,

AWAK..Ketika Tuhan Mempertemukan Kita Sayangilah Saya Kerana DIA. Berbahagialah Kita Dengan Kesederhanaan. Kerana Dengan Kesederhanaan Awak, Saya Masih Bisa Menempatkan TUHAN Dalam Kisah Kita.

AWAK..Sewaktu Kita Menjalani Hidup ini Biarlah Dengan Ikhlas Didada Kerana Saya Tahu Saya Bukan Yang Sempurna. Jangan Terlalu Berharap Kesempurnaan Itu Milik Saya. Namun Selagi Saya Mampu Saya Akan Memberikan Yang Terbaik Untuk Awak.

AWAK..Hanya Doa Yang Mampu Saya Kirimkan Untuk Menjaga Awak Meskipun Dalam Jarak Jauh. Hanya Perasaan Kasih Sayang Dan Setia Yang Mampu Saya Limpahkan Meskipun Saya Tahu Awak Takkan Nampak. Penuhilah Diri Awak Dengan Rasa Percaya Dan Sabar. Jalani Kehendak Tuhan Dengan Sebaik-Baiknya. Kerana Kita Harus Menghargai Waktu Yang DIA Pinjamkan Sejenak. Kelak Kita Akan Merindukan Masa-Masa Ini.. Masa Yang Dianugerahkan Hanya Sekali.. Awak, Saya Telah Belajar Cara Menghargai Diri Awak Kerana Sungguh Saya Tak Mahu Menyesal Di Kemudian Hari Kerana Tak Sempat Membahagiakan Awak.

Untuk Kesekian Kali Nya Dalam Coretan Ini..,, AWAK..Saya Akan Sentiasa Melagukan Irama Kasih Ini Sehingga Nafas Ini Terhenti.. Hati Saya Cuma Satu.. Dan Yang Satu Itulah Telah Awak Miliki..

No comments:

Post a Comment