JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, March 7, 2012

Adakah Ini Cinta (Is This Love)?

Lama dah kan aku tak updated blog nie. Yela. Aku nak updated la nie. Tak updated sebab dah malas nak bukak Blogger yang super lambat loading neh. Entri kali ni agak ala-ala jiwang sikit. Ikut mood tuan punya blog neh la ;p. Mood tengah angau.haha.

Alahai, sengajalah tiba-tiba lak teringat banyak yang berkaitan dengan cinta. Pulak, tetiba pun banyak cerita yang ada 'cinta'. Tahajud Cinta lah, Stanza Cinta lah. Kitab Cinta lah. hehe



Okay pada hari Rabu nie (07 March 2012) yang sungguh indah dan mempersona ni. Aku terfikirkan seseorang. Dia dah berjaya membuat aku jatuh cinta pandang pertama dekat dia! Iskk. Sekarang ni aku tidur tak basah. Makan tak lena duk fikirkan si dia (falsafah pon tunggang langgang)…

Aku rasa kan kan kan kan......Aku dah jatuh cinta lah dengan ........................... Nak tahu siapa? Alah ! Malu lah. …eee gedix la aku nie……

Ahhhh….. memang susah kan kalau dah jatuh cinta ni? Kejap-kejap nak tengok, kejap-kejap nak pegang, kejap-kejap nak “selongkar” sehabis-habisnya… kan?(but aku suke) ;-p

Tau x lagu Dealova by Once ..Ermmmm……..

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh… tanpa dirimu
Karena hati telah letih..

Aku ingin menjadi sesuatu
Yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu, bahawa aku selalu memujamu
Tanpamu... sepinya waktu Merantai hati
Bayangmu seakan-akan..

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil
Rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela… kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang
Dan sepi


Aku tersenyum. Sedap juga suara Once ni. Dalam keasyikan membuai perasaan mendengar lagu yang kononnya ditujukan khas untukku tu..(mula la perasan aku nie)..

hurm...Ade 1 lagi lagu …tetibe teringatkan lagu facebook love (cinta muka buku)..

Mentioning.. Cinta Muka Buku, I love this part of the lyrics...

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Adakah ini cinta? Yes. Actually I have found it. The CINTA.



P/s: Buah hati pengarang jantung Encik Lalink harap tak marah, kita jatuh cinta dengan lagu dia tu kan :-p

No comments:

Post a Comment