JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, August 6, 2012

Kekurangan.........

Berbelanja? Berlebihan.. Pakaian? Berlebihan.. Duit belanja? Masih mencukupi, Alhamdulillah... Kasih sayang? Berlebihan dan terasa nikmatnya yang aku dapati daripada familyku dan orang yang tersayang, Alhamdulillah dengan kurniaan Ilahi. Tapi aku memang rasa macam ada kekurangan sesuatu..

IDEA!! Yaaa...idea.aku kekurangan idea untuk menulis blog. Kalau nak diikutkan, aku punya banyak tajuk untuk dikongsikan. Tapi bila aku ingin memulakan cerita, otak aku mudah kekeringan idea. Sometimes perkara-perkara macam buat aku malas untuk menulis blog. Adakah aku termakan banyak semut?? Atau makan benda-benda yang boleh melembabkan penjanaan segala pemikiran dalam kepala otak aku nie?Aku sendiri kurang pasti.

Seronok mmbaca blog-blog bloggers yang lain. Mereka memiliki penceritaan yang menarik. Time tu mula la aku rasa aku ni memang kekurangan idea tidak seperti dulu yang sentiasa punya cerita dan ayat-ayat yang best. Tapi sekarang..tidak lagi. Mungkin kerana aku banyak berfikir dengan perkara-perkara yang membebankan??

Adakah kerana usiaku?? 21,22,23,24,28,30++++seterusnya???!!

OOhhh nooooo..............

No comments:

Post a Comment