JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, September 6, 2013

Pandai yang bodoh

Bab kerja dimana-mana sahaja mesti akan berjumpa dengan orang yang berlainan arah cara bekerja dan kepandaian seseorang itu dalam bekerja juga berbeza mengikut individu.

Sebenarnya bekerja dengan orang yang kurang pandai ini kurang sakit hatinya berbanding bekerja dengan orang yang hanya pandai bercakap tetapi hasilnya nan ado.Kalau dah tahu diri tu tak ada knowledge tentang sesuatu perkara yang dibincangkan,tolonglah jangan cuba bercakap yang lebih menyerlahkan kebodohan kau lalu membuatkan aku merasa jengkel.


Merosakkan mood aku juga sebenarnya ni.


Mengadu kat Bos berjela-jela.Bos aku gelak-gelak nasihatkan aku cool down.Siap renjis-renjis air.Buang tebiat ke apa?

No comments:

Post a Comment